Wednesday, October 14, 2009

November Come

     Malam hanya berteman kan kegelapan pada waktu itu, aku baring memikirkan tentang perkara ini.....setelah dua tahun mengenali isi hati masing2. Akhirnya pada bulan November ini...aku setapak melangkah untuk mendirikan masjid.... Sememangkan aku tidak menyangka yang ini akan berlaku begitu cepat. Aku dan dia.....kami sama2 gembira. Tidak banyak rakan2 ku yang tahu mengenai hal ini...hanya yang tertentu sahaja aku beritakan. Namun tidak semestinya aku membelakangi yang lain. Jumain, orang yang amat rapat dengan ku selama 6tahun aku berada di Kota Kinabalu , masi belum aku beritahu lagi...aku akan memberitahunya kemudian kerana dia adalah antara rakan ku yang paling rapat sewaktu di kolej dahulu termasuklah Simon , Jurina Wayne, dan lain-lain lagi. Aku..............................hmmm......aku akan bertunang tidak lama lagi.

Aku berdoa semoga dihindar dari musibah dan rintangan....Amin

0 comments:

Post a Comment